Intakeformulier stressmanagement

De informatie die je opgeeft wordt alleen door de trainer van de training gelezen. We gebruiken de informatie om optimaal af te stemmen op jou leervragen en die van de andere deelnemers. Na afloop van de training wordt alle informatie natuurlijk verwijderd. Afdrukken: Wanneer je het ingevulde formulier voor jezelf wilt bewaren kun je na invullen via dit scherm het bestand afdrukken en opslaan als pdf. Alvast bedankt voor het invullen.
  • MM slash DD slash JJJJ
  • MM slash DD slash JJJJ
  • Wanneer ben je ontspannen en/of wanneer is spanning juist helpend bij je activiteiten?
  • Bijvoorbeeld: Wanneer kun je niet meer helder nadenken, bij welke activiteiten? Wanneer raak je geïrriteerd, boos of verdrietig? Wanneer kun je je niet ontspannen, terwijl er geen reden voor actie is?
  • Denk bijvoorbeeld aan: bewust zijn van lichaamssignalen, bewegen (niet alleen sporten, maar denk ook aan rustige bewegingen als wandelen, strekken en buigen, ontspanningsoefeningen, yoga, etc.), ontspanning in contact met familie en vrienden, niks doen (dat is niet hangen voor de tv of achter de pc, maar bijvoorbeeld wel voor je uit staren), regelmatig een korte pauze nemen tijdens je werk. Bewust bezig met voeding, etc.
  • Geef hier aan voor welke specifieke vragen je tijdens de training persoonlijke aandacht wilt. Dat kan bijvoorbeeld gaan over omgaan met specifiek gedrag van een ander of reacties van jezelf in bepaalde situaties. Het kan gaan over duidelijk en concreet zijn, luisteren, grenzen stellen, begrip tonen, concentratie, fysieke reacties, enz.